perjantai 16. marraskuuta 2012

Raivostuttava laajeneva mainos - Robin @ Iltasanomat

Voiko ollakkaan raivostuttavampaa tapaa pakottaa lukija huomaamaan mainos, kuin mitä tapahtuu Robinin mainoksen kohdalla Iltasanomat.fi -sivulla.
Mikäli lukijan hiiren kursori menee läheltäkään ko. mainosta avautuu kyseinen mainos sivun oikealle puolelle (siirtäen sivua samalla oikealle) ja pakottaa kävijän klikkaamaan "sulje" nappulaa, jotta pääsee takaisin lukemaan uutistaan. Ja sama tapahtuu jos liikutat uudelleen hiirtä...



Jopa koko sivun kokoiset pop-up mainokset ovat siedettävämpiä kuin nämä. Nyt sivu siirtyy hiiiitaaasti oikealle ja tämäkös vasta saa veren kiehumaan. Kaiken lisäksi kun kyseessä on teineille suunnattu mainos niin mitä ihmettä tämä tekee Iltasanomien sivuilla?

Mainos on kaiken muun pahan lisäksi skeitannut sivuilla jo aivan liian pitkään. Yhden päivän olisi vielä joten kuten kestänyt, mutta nyt taidetaan puhua jo kuukausista.

Entäs se Robinin kuva... Tässä kaveri näyttää rasittavalta alle vuoden ikäiseltä räkä poskella rääkyvältä vauvalta. Eikö mitään parempaa kuvaa tosiaan löytynyt?

Että oisko mitään jos vedettäis koko mainos pois ja unohettais koko juttu. Pliis.
Tämän tytön sydämestä ei puutu ainakaan tuon mainoksen kokoista palasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoitavaa?